6/30/2012

Nyaralás van...

Úgy nyaralunk, mint az emberek. azok közül is a tehetõsebbek. De hát mi is azok vagyunk, hiszen minden relatív. Ma délelõtti és délutáni fürdés volt, közte hol napozóágyon, holfüggõágyban hevertünk hideg itallal a kezünkben. Este beültünk egy parti helyre lemonshake-et inni és felfedeztük a környéket. A végén megvettük egy seveneleven boltban a reggelinket, hogy a kiváló, tengerrenézõ teraszunkon kajálhassunk. Holnap is ez néz ki, mert a háziak azt mondták, hogy holnaputánra tudják intézni a kajakos és sznorkeles programot, amit kinéztünk. Ill holnapra, mert már ma van és mindent elintéztem.

6 megjegyzés:

zebrina írta...

Koh Samuira átmentek? Másik lányom ott volt a cunami idején, azon az oldalon nem volt semmi, csak én lettem idegbeteg, mert azt tudtam, hogy tengerpartoznak, de hogy hol, azt nem. Azért írom, hogy másik, mert te az egyiket ismered.

Nagy Erzsébet honlapja írta...

Megyünk de csak átutazunk rajta. Azeért választtottuk Phangant, mert itt sznorizni is lehet.

Unknown írta...

Az az izé remélem medúza?!!?? Utána kellett néznem, mi az a sznorkelezés és rájöttem, hogy az az én gyerekkori kedvenc tengeri tevékenységem, keresztapám vitt el nézegetni szép helyekre. Jó szórakozást, biztos klassz lesz :-)!!

Nagy Erzsébet honlapja írta...

Ja igen, amaszkkal és pipával korall és széphalnézegetés.

Nagy Erzsébet honlapja írta...

Most várjuk a kocsit. Remélem, jó lesz.

Nagy Erzsébet honlapja írta...

Ja,igen egy döglött meduza.